Lifeproof rules!

Discussion in 'iPhone Cases and Accessories' started by Ltzguy, Jun 5, 2012.

  1. Ltzguy

    Ltzguy Zealot

    • Like Like x 2
  2. imutter

    imutter Genius

    we did this last year I had board shorts on and stuck the phone in a pocket
    Have a great time while in FL
  3. Avatar

    Sponsored Advertisement

  4. Ltzguy

    Ltzguy Zealot

    Couple more pics

    ImageUploadedByiCafe1338935784.619176.jpg ImageUploadedByiCafe1338935828.899980.jpg
  5. Ltzguy

    Ltzguy Zealot

    did you have a lifeproof on?
  6. Ltzguy

    Ltzguy Zealot

  7. imutter

    imutter Genius

    there's only one case for water sliding LOL LP
  8. Ltzguy

    Ltzguy Zealot

    good. I was hoping you didn't ruin your phone lol
  9. RoofMonkey

    RoofMonkey Genius

    Love the videos & photos :D
  10. Ltzguy

    Ltzguy Zealot

    thanks! I figured I'd post something at least remotely interesting instead of "check this new pointless app out" lol
  11. Can't wait to get mine!!!!!
    I got black! LoL I have white phone and I'm bored w white lmao


    Sent from my iPhone using iCafe app
  12. Ltzguy

    Ltzguy Zealot

    you'll love it! They make pink too
  13. RoofMonkey

    RoofMonkey Genius

    See my comment on your other post about buying it from Amazon & no warranty from lifeproof :(

  14. I'm sporting a pink cover it's cute and all if I like It may be my next color choice:)
    Next month I'm going to get the 4s and I'll be keeping this phone hmmm I'll store it or give it to my husband ;-)


    Sent from my iPhone using iCafe app

  15. I guess that's why it was half the cost lol shucks I can just send it back... (return to amazon) I'll try it if it works I'll keep it.
    I know sooo many things aren't backed up bought at amazon I don't know why!??!
    Weird! Wait what if it's an amazon seller?? LoL can I register w lifeproof? Curious if it's New in Box?
    I know now what to look for ,lifeproof on the cord etc


    Sent from my iPhone using iCafe app
  16. imutter

    imutter Genius

    yeah look at the LP website how to do a water test it is in any case neccesarry for warranty
  17. I did it (the water test) no water in the phone and it is commen sense really I would assume. I love it second day now with it:)
    Here's my happy pix lol taking one now:) love the speakers now wow!


    Sent from my iPhone using iCafe app

    Attached Files:

  18. Christina Morris

    Christina Morris New Member

    I got the purple one and LOVE it!
  19. Ltzguy

    Ltzguy Zealot

    glad you like it! It's a way of life! Lol
  20. imutter

    imutter Genius

    Finally new colors coming out ...just wondering if I want it ? It is pricy and I get the new iphone as soon that does out. my phone goes to hubby and he is not the color or case type ( he finally managed the impossible cracked his screen a little)
    Me and son get the next iPhone and hopefully it is gorilla glas if not we hope there will be a LP for that
  21. I want a pink one NOWW lol I Habe p wait till the third of the month for my check OK sooo I'll have two!
    I wish now I grabbed pink ¥ t


    Sent from my iPhone using iCafe app

Share This Page