What Apple Sales People Said About iPhone

hmlaa

New Member
Bronze
Jun 10, 2007
232
0
0
#1
Well i haven't called yet but this thread is for responses people got from visiting the Apple stores or calling in or other...
 

lasquintanas

Member
Bronze
May 21, 2007
199
0
16
#3
I posted this on another thread. But i'll put it here so it's all in one place.

So i called around as well. I called the local Apple store and the local corporate AT&T store and got the same answer from both--"we don't know."

It's still early. I guarantee you that we know more than most employees. Man, if only i were interested in my job as much as i'm interested in their jobs.
 

hmlaa

New Member
Bronze
Jun 10, 2007
232
0
0
#4
hmmm.... misterious i feel like i'm on scooby doo or smthing...
 

RchGrav

New Member
Bronze
Jun 8, 2007
242
0
0
#5
I called the Apple Store in Atlantic City, NJ and spoke with one of their sales people. They had no idea about the 6pm remark Jobs made. They said the phone will be in store on the 29th. So then I asked if they would probably be arriving the day before so that they could be on sale for the 29th in the morning, and the response was that they didn't know. But they said they are expecting them in store for sale on the 29th.

Personally, If nothing solid surfaces either way before the 29th, I will be going in the morning. I'd hate to show up at 6pm to find out the first batch was sold out. grrr.

Between now and then I'll be lurking the forums.
 

Kimmie02

New Member
Jun 11, 2007
3
0
0
#6
i asked a AT&T ppl too and they didn't kno wither, only that its 500 beans and you can only get it in a plan
 

shift_2kmaxima

New Member
Bronze
Jun 9, 2007
83
0
0
#7
I went to Best Buy today to look at some xbox 360 games...and while i was there I stopped by and looked at some cellphones too, and best buy carries Cingular. So I asked one of the employes there about iPhone, and she goes "well We just know that is coming out on july 24th" iam like "wtf july 24th, i hope you mean june 29th" she goes "ohh yeah you def. know better then me" hahahahaha so i just left

they're awfuly dumb, Idk who hires those ppl
 
Jun 6, 2007
21
0
0
#8
I went to Best Buy today to look at some xbox 360 games...and while i was there I stopped by and looked at some cellphones too, and best buy carries Cingular. So I asked one of the employes there about iPhone, and she goes "well We just know that is coming out on july 24th" iam like "wtf july 24th, i hope you mean june 29th" she goes "ohh yeah you def. know better then me" hahahahaha so i just left

they're awfuly dumb, Idk who hires those ppl
only corporate att stores and Apple stores will be selling it at launch. best buy will not have them, neither will radio shack, and all those reseller stores. It is no surprise best buy store knows nothing
 

lasquintanas

Member
Bronze
May 21, 2007
199
0
16
#9
I went to Best Buy today to look at some xbox 360 games...and while i was there I stopped by and looked at some cellphones too, and best buy carries Cingular. So I asked one of the employes there about iPhone, and she goes "well We just know that is coming out on july 24th" iam like "wtf july 24th, i hope you mean june 29th" she goes "ohh yeah you def. know better then me" hahahahaha so i just left

they're awfuly dumb, Idk who hires those ppl
Well your asking them about a product they aren't carrying at launch so what did you expect. You might have just gone to a Subway and asked about the iPhone.
 

iphonenut

New Member
Bronze
May 17, 2007
373
0
0
#10
Well your asking them about a product they aren't carrying at launch so what did you expect. You might have just gone to a Subway and asked about the iPhone.
did somebody say "subway"?....*taps on iPhone and searches for nearest subway*

DAMN...i really need to get that phone asap.