Search results

  1. simba33

    Best way to charge phone, play music, make calls hands free in the car?

    for my moms stock stereo, i had my stereo shop put in a thing called isimple, it does bluetooth but can also have a cable to connect to stock stereos with no USB port like aftermarket in-dashes or earphone jacks. might wanna try that out, you can use it through the stereo controls
  2. simba33

    Found iPhone, cannot return

    or just get mobile me, lose your phone get on the computer and shutdown/wipe the phone, or track it, and if you have mobile me to do that all your info is already on your mobile me cloud still
  3. simba33

    It's Been A Year Already?

    hahaha good ol naps! i know a lot are miscellaneous (spell?) and don't help people but a majority of mine i am proud to say have helped people either directly or indirectly. thank you to benny and ibanana. chris i should be thanking you because EiC is now an extended family of sorts, so thank you...
  4. simba33

    It's Been A Year Already?

    yes but most of mine are quality posts so id rather have 700 quality posts that help people or ask for help to learn stuff than 7,000 saying hi or haha.
  5. simba33

    It's Been A Year Already?

    Just figured out its been an exact year to the date that I joined EiC. Just thought it was interesting
  6. simba33

    What does your screen name mean?

    shes not that innocent either :P haha joking
  7. simba33

    What does your screen name mean?

    haha i like it its original, but what made you think of thumbleina sound a like? most people just say my middle names trouble. my grandpa always calls us grandkids that, "oh here comes trouble" haha its kool though i like it.
  8. simba33

    What does your screen name mean?

    Mine is my nickname, my team mates in football gave it to me when i missed a haircut so i had longer hair and they said i look like a lion, then called me simba so it stuck with everyone. then 33 was my number, and is my favorite number
  9. simba33

    can someone Photoshop this pic into a new background for me

    don't tell me i did this and you left op...haha
  10. simba33

    What does Your Avatar Mean?

    Mine is my old stereo system before i upgraded last week.
  11. simba33

    can someone Photoshop this pic into a new background for me

    eraser tool in photoshop, i couldnt use the right tool because my video card cant keep up here at work, wasn't expecting to game or edit photos/videos at work lol thanks for the kind words though
  12. simba33

    can someone Photoshop this pic into a new background for me

    like i said im not a professional lol
  13. simba33

    can someone Photoshop this pic into a new background for me

    a bit of work, im no expert but ill work on it in a bit ok?
  14. simba33

    Jailbreak done, BiteSMS issue

    read on bitesms forum, the admin said hes going with a private beta (meaning you need an invite from him), due to the lack of "constructive" feedback he was getting. basically people were either being fanbys and just saying they love it or being haters and saying he needed to do other things to...
  15. simba33

    Xbox Live?

    mines iTz Simbaa and my friend plays on my account more then i do haha but i play madden 11, ncaa 11, halo 3 (odst), modern warfare 2, FIFA, and im waiting for halo reach and black ops.
  16. simba33

    Do all of you guys know what the newest iPhone is called?

    u just made it 667 with this post ^^^^ haha
  17. simba33

    Post your iDevice profile here!

    iPhone 4 32GB 4.0.1 jailbroken iPod Touch 64GB 4.0.1 (don't remember if its jailbroken i only use it for my car stereo so it only comes out of the car to sync) iPod Touch 32GB 4.0.1 jailbroken iPod Touch 32GB 4.0.1 Stock iPhone 3GS 32GB 4.0.1 Stock (<only use it because some apps i had don't...
  18. simba33

    Do all of you guys know what the newest iPhone is called?

    its kinda like the iPod touch being called the iPod touch. i know thats really the same and not much difference but it truly does annoy the ____ out of me when someone says "hey can you jailbreak my iPod touch?" just say iPod, now-a-days in my area no one has a normal ipod or any other ipod besides the...
  19. simba33

    Evo get video chat over so called 4g network

    ^^this^^ my local paper (fresno bee) did an article on the sprint 4g phone said only 32 major CITIES get 4G. and when on it, using it the battery life shrinks down tremendously. i don't know if its true or not but the writer tried it out and thats the results he claims he got.
  20. simba33

    OCD And iPhone 4

    man...that must be a B when you restore as new and hafta go through all those apps and uncheck each one you don't want synced to your phone hahaha